International Week 2023

22 i 23 de novembre de 2023

En el marc del primer dia de la FEPTS International Week, es va celebrar el 10è aniversari del Grau Primària Bilingüe, FEPTS. Durant aquesta sessió, el professor Mark Freeman va fer una xerrada sobre educació en l'era global dins de la UCL, seguida d'una taula rodona sobre pràctiques internacionals. L'acte va acabar amb una lectura dramatitzada dels estudiants de Menció d'Anglès del Grau de Primària.

El dia 23 es va celebrar el segon dia de la FEPTS International Week, orientat a tot l'alumnat de la facultat. La jornada va començar amb una xerrada de la professora Anne Collignon, que va contextualitzar les escoles internacionals a Europa. La xerrada de Nana Krauss, sobre les oportunitats de treball, pràctiques i voluntariat a Alemanya en l'àmbit social va ser seguida per una exposició del Vicerector de Relacions Internacionals de la UdL, Toni Granollers, sobre el futur de la internacionalització a les universitats. La cloenda de l'acte va ser realitzada per Aleix Gómez, estudiant de la UdL i que va compartir la seva experiència personal amb la mobilitat a Europa.