Trobada formativa GEP-Dual. Acte de cloenda

27_6_24
Foto: ICE UdL

El passat 26 de juny es va celebrar l'acte de cloenda del GEP-Dual a l'auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, del Campus de Cappont - UdL.

La jornada es va iniciar amb l'actuació de les "Puces saltarines al Jonc", una audició d'ukeleles a càrrec de l'alumnat de la ZER El Jonc.

L'acte va comptar amb la ponència del Sr. Gregorio Luri, mestre i Dr. en filosofia per la Universitat de Barcelona, sota el títol Evidències i confusions a l’educació actual.

La conferència, a partir d'evidències i el contrast de dades científiques, va abordar una visió filosòfica de les qüestions-preocupacions actuals del sistema educatiu, especialment les relacionades amb els resultats acadèmics, les tecnologies digitals i el paper de l'escola en el món actual.

A continuació, va tenir lloc la taula rodona "La veu dels docents" formada per mentors dels centres formadors i docents universitaris i, tot seguit, música en directe a càrrec de la banda punk rock Putiferi, encapçalada per un aprenent de 3r curs GEP-Dual.

A posteriori,, una entrevista informal amb la participació d'aprenents del GEP-Dual, el lliurament dels premis del IX concurs de Microrelats - amb la col.laboració de la Creperia Flash, la llibreria La irreductible i l'EKKE -, el tradicional i adorable relat audiovisual… i alguna sorpresa més.

Podeu veure les fotografies de l'acte a https://www.ice.udl.cat/ca/noticies/agenda/Trobada-formativa-GEP-Dual.-Acte-de-cloenda/

Texte i notícia original: Institut de Ciències de l'Educació - UdL