Sistema de Garantia Interna de Qualitat
La Garantia de la Qualitat inclou totes les activitats encaminades a comprovar i assegurar la qualitat dels ensenyaments desenvolupats per la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, i també a generar i mantenir la confiança de l’estudiantat, el professorat i la societat. És per aquest motiu que la Universitat de Lleida ha dissenyat un Sistema de Garantia Interna de la Qualitat de les titulacions (SGIQ) que ha estat certificat per AQU Catalunya. El SGIQ garanteix que una titulació és gestionada d'acord a un conjunt de procediments establerts que es revisen contínuament per tal d'identificar els aspectes que es poden millorar. Cada facultat i escola de la UdL té el seu propi SGIQ, però gran part dels procediments que en formen part són comuns a tota la universitat.
La Universitat de Lleida es dota amb la seva propia Unitat de Qualitat i Planificació Docent, la qual gràcies al suport mutu amb la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, permeten el disseny, implantació i seguiment dels programes d'avaluació i millora de la qualitat i planificació d'acord amb la política general del Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Qualitat.
Manuals
- El Manual de Qualitat de la UdL, on es presenta la política de qualitat i el model de gestió de la universitat.
- El Manual del Sistema de Garantia Interna de la Qualitat (SGIC) de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, on es recull l'organització del centre, l'estructura organitzativa per gestionar el SGIQ.
Política de Qualitat
- Política de Qualitat de la FEPTS on es recullen els compromisos de qualitat del centre.
- Quadre de comandament de la FEPTS.
Comissió de Qualitat
D’acord amb el reglament que regula l’organització i les competències de les comissions acadèmiques i de qualitat dels centres es crea la Comissió de Qualitat de centre de la Facultat.
La Comissió de Qualitat de centre està formada per:
- El degà o degana, que n’exerceix la presidència.
- El membre de l’equip amb responsabilitats en qualitat.
- Els caps d'estudis.
- Els coordinadors i coordinadores de grau i de màster.
- El cap o la cap del Negociat Academicodocent.
- Dos representants dels estudiants (un de grau i un de màster).
- El gestor o gestora de qualitat del centre, que n’exerceix la secretaria.